Linképítés

Linképítés blog RSS hírforrás

Bejelentkezés | Regisztráció


Linképítés > Blog > SEOmoz - 2011 Rangsorolási faktorok



Hozzászólások... ARTidas - 2011-07-26

SEOmoz - 2011 Rangsorolási faktorok

SEOmoz két évente közzéteszi a főbb rangsorolási tényezőket a keresőmotorokhoz. Íme az eredmény...

Főbb rangsorolási tényezők

  1. Oldal szintű link mérőszámok
  2. Domain szintű link tekintély jellemzők
  3. Oldal szintű kulcsszó használat
  4. Domain szintű kulcsszó használat
  5. Oldal szintű szociális mérőszámok
  6. Domain szintű márka mérőszámok
  7. Oldal szintű kulcsszó (szabad?) használat
  8. Oldal szintű forgalom/lekérdezés
  9. Domain szintű kulcsszó (szabad?) használat

2011 Overall Ranking Algorithm

2011 Overall Ranking Algorithm

Negatív oldal szintű rangsorolási tényezők

  1. Linkek, melyek az oldalra mutatnak kártevő hosztokról
  2. Túloptimalizálás, tartalmi mutatók az oldalon
  3. Az oldalra mutató külső linkek magas aránya kulcsszó gazdag horgonyszöveggel rendelkezik
  4. Linkek, melyek az oldalra mutatnak kitiltott oldalakról
  5. Sitewide (minden oldalról) linkek, melyek külső oldalakról mutatnak az oldalra
  6. Az oldalra mutató belső linkek magas aránya kulcsszó gazdag horgonyszöveggel rendelkezik
  7. Egész oldalas (sitewide) belső linkek a honlap láb részéből

Negative Page Level Factors

Negative Page Level Factors

Negatív domain szintű rangsorolási tényezők

  1. Kártevő hosztolása a weboldalon.
  2. Googlebot és felhasználók számára másképpen megjelenő tartalom (cloaking)
  3. A weboldal oldalain linkeket árusít
  4. Tartalom, mely fizetett linkeket hirdet az oldalról
  5. Bejövő linkek ismert és manipulatív forrásokból
  6. Az oldal hirtelen jó minőségű linkeket szerzett hirtelen megkérdőjelezhető forrásokból
  7. Az oldalra mutató linkek magas aránya kulcsszó gazdag horgonyszöveggel rendelkezik

Negative Domain Level Factors

Negative Domain Level Factors

Link leértékelésének tényezői

  1. A link el van rajtve a felhasználó elől CSS segítségével
  2. A link olyan oldalon jelenik meg, mely Google büntetés alatt áll
  3. A link noscript tagban jelenik meg
  4. Több link van egy oldalon, mely magas CPC (http://hu.wikipedia.org/wiki/AdSense) kulcsszavas horgonyszöveg
  5. A link az egész weboldalon jelen van (sitewide)
  6. Természetellenesen tökéletes horgonyszöveg van használva a linkben
  7. Nagy számú kimutató link van az oldalon
  8. A link jelentős idő után került hozzá az oldalhoz, miután végig lett járva
  9. A link a weboldal lábrészéből való

Tetszik? Mondd el véleményed és szólj hozzá a blog bejegyzéshez!

Jelentkezz be, hogy hozzászólhass!