Linképítés

Linképítés blog RSS hírforrás

Bejelentkezés | Regisztráció


Linképítés > Blog > Mennyit érnek a kulcsszavak a domain nevében?



Hozzászólások... ARTidas - 2011-03-15

Mennyit érnek a kulcsszavak a domain nevében?

Hogyan magyaráznád el a kulcsszavas domain erősségét olyannak, aki döntést szeretne hozni a domain jellegét illetően?

A mai nap kérdése "McDot" – tól jött, Berlinből. McDot kérdezi:

Hogyan magyaráznád el a "kulcsszavas domain erősségét" olyannak, aki döntést szeretne hozni a domain jellegét illetően?

Szóval, amire McDot gondol, mikor regisztrálsz egy új domain nevet, hogy versenyezz egy bizonyos témában a SEO segítségével. Választhatsz pár stratégia közül:

Választhatsz valami márkásíthatót, mint a twitter, amire az emberek emlékezni fognak, de nincs feltétlenül kulcsszó a domain nevében.

Vagy választhatod a csakis kulcsszavak a domain nevében stratégiát, melyet rengeteg területen használnak emberek, mint a buy-viagra-online.word, buy-viagra-online.net és sok embernek érthetően eltérő véleménye van, hogy egy kulcsszóval ellátott domaint válasszon vagy egy domaint, mely nem feltétlenül tartalmazza a kulcsszavakat, de márkásíthatóbb.

Szóval néhány dolgon gondolkozzunk el: Határozottan, minden bizonnyal lehet sikereket elérni kulcsszavak nélkül a domainben. Gondolj bele a legnagyobb sikerekbe:

Zynga, semmi sincs ebben a domain névben, mely azt mondja, hogy közösségi, játék vagy bármi ilyesmi. Twitter, Facebook, Google, Yahoo. Értem ezek alatt a márkásítható neveket, melyekre azonnal emlékszel, nem úgy, mint a kulcsszavas domainekre.

A kulcsszavas domain oldaláról pedig lehet előny, hogy ha az üzlet nevére utalsz, és meglinkeled, nagy eséllyel a kulcsszóval fogod meglinkelni.

Elgondolkodtató dolog, mely nagyban függ céljaidtól, érdeklődési körödtől. Én személyesen kissé a márkásítható dolgok felé hajlok, mert ha van 15 oldalam az androidról és mindegyikben android, android és android van, nehezebb visszaemlékezni az oldalra és kiemelkedni a tömegből, kijutni a ködből.

Ha meg van valami márkásítható, az emberek emlékezni fognak rá és vissza fognak jönni. Még az olyan oldalak is, mint a Techcrunch. Semmi nincs itt, mely azt mondaná, hogy technikai hírek. Még a fura URL -ek is, mint a Hacker Hírek, mely a http://news.ycombinator.com/ URL -en olvasható. Reddit: itt sem láthatod, hogy érdekes közösségi hírek. Digg: nagyon márkás URL.

Szóval ha egy nagy sikert akarsz elérni, egy márkásítható névvel lehet többet érsz.

Ha még mindig hezitálsz: Megnéztük a sorolási és súlyozási faktorokat, melyeket a kulcsszavas domaineknek adtunk, mert sok visszajelzés érkezett, hogy túl sok súlyozást kap a kulcsszó a domainben. Szóval gondolkodunk, hogy állítsunk egy kicsit az összetételen és lejjebb állítsuk a fontosságot az algoritmusban, hogy két különböző domain esetén ne legyen akkora segítség egy rakat kulcsszó a domainben.

Szóval ezek a tényezők vannak és így magyaráznám el a lehetőségeidet, ha új domaint keresel.

Tetszik? Mondd el véleményed és szólj hozzá a blog bejegyzéshez!

Jelentkezz be, hogy hozzászólhass!